Strulande klienter sänker ditt bolag – direkt

Rullar Windows, går det att skriva ut och funkar de grundläggande programvarorna på datorer och i mobiler på ett bra sätt?

Att våra arbetsverktyg – klienterna – måste fungera är en självklarhet och kostnaderna för att arbetet i ditt företag står stilla är enorma. Men det kräver tid, resurser och en väl inarbetad struktur för att detta kan skötas löpande på ett bra sätt.

Men lugn. Vi ser till att ni kan lova era användare att datorerna och programmen fungerar samtidigt som ni har kontroll över kostnaderna. Och då fortsätter er verksamhet att fungera.

Vi håller igång er verksamhet med hjälp av verktyg, processer och erfarna tekniker.

Ni får:

e_learning_filled_100px-red

Självbetjäning

Vi hjälper användarna med det som inte fungerar samtidigt som vi minskar mängden brandkårsutryckningar och småfel som kan skötas av användarna själva med en smart självbetjäningsportal. Här kan ni beställa hårdvara, mjukvara och få tillgång till interna resurser och återställa lösenord.

apple_app_store_filled_100px-red

Applikationshantering

När det kommer till applikationshantering vill vi att ni ska känna en trygghet i hela kedjan – från sammanställning av krav, beställning, installation och utbildning av användare till uppgradering, licenshantering och så småningom avveckling och migrering till andra applikationer. Det ska helt enkelt vara smidigt från början till slut.

servicedesk

Servicedesk

Vår servicedesk finns där för er när problemen uppstår. Med fjärrsupport löser vi i stort sett alla ärenden på distans och endast ett fåtal ärenden behöver ytterligare support.

David Pohanka

David Pohanka

Head Of Caperio Client

08-562 175 31